Slöseri

Har jag någonsin gjort av med så mkt pengar på bara några minuter?
Nä, skulle inte tro de. De är faktiskt lite hemskt om man säger så.
Alltså då menar jag typ på skit, (godis,dricka,snus,toy osv)
hemskt!!!
ajaa, har precis städat hemma. har inte haft dammsugaren hemma på ett tag.
Och när vi är rätt så stor familj så blir de lätt stökigt.
jubbigt omnå.
Men, har iaf städat och de är skööönt! mitt rum ser ju ändå ut som nå asshole eller nått.
men, tänkte skriva imorse. Men, jag skrev lite. sen råkade jag trycka bort allt och hade ganska brottomt till skolan .
aa, men visst.
Skolandan idag var så seeeg.
urs, höll på att ruttna bort.
fast när är skolan rolig?
Vi har nu börjat med ännuu mer arbeten.
visste faktiskt inte att 9:an var så jobbig.
Alla säger ju att 8:an är värst. Men inte ens nääästan lika jobbig som i 9:an tyvärr!
Har tittat 2 "andra världskriget" idag,
I just forget. Andra Avenyn har ju kommit idag,
ohoho, har nått att göra nu alltså.
de brukar annars vara ganska dött på datorn. menmen, vi hööööörs gölllett.
hejs!
Mamma kommmmmmerrr. Alla intar sina platser eller nått :D haha typ så blir de när mamma kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0