Roligt om inte annat..

har faktiskt vart ganska kul idag,
alltså på kvällen. På dagen var jag ju bara barnvakt, mamma kom hem efter 4.
aa, sen så for jag och erika till macken, första gången jag var ut "idag" om man säger så.
sen, så for vi till bön.
Efter så skulle allihop vara hos johanna och jonathan.
De var mkt folk. Roligt!
spela blitz som aldrig förr. Riktigt less.
Sen så satt vi bara och snacka om allt. typ!
Sen så for vi iaf hem och börja riva tapeter i köket.
Mamma har tänkt måla om här, så då måste man ju ta bort tapeterna.
De var riktigt lätt att riva bort dom :) haha
Roligt? jag är helt död. egentligen. Måste nog gå och sova snart.
orkar knappt hålla ögonen öppna.
men, visstvisst! måste gå och sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0