pajala

Aldrig mer roliga rubriker.
jag suger på att hitta på såna ;b
Har iaf vart till pajala idag. Var till tandläkarn och fixa en grej i min tandställning.
dom ifrån gällivare var där, (dom som är mina tandläkare i gällivare) så dom fixade de.
ojoj, jag får ta bort den om iiiinte så länge. typ 2-3 månader. härligt.
de kommer vara den bästa dagen i mitt liv. (typ)

jag och mamma har gått omkring på byn och tittat på kläder.
mamma köpte en jacka :)
den ska jag låna en vacker dag. ifall den passar :) haha
sen var vi på lunamia, mamma skulle köpa byxor till en begravining som är nu på lördag.
Hennes 103 åriga faster har dött.
Hade en liiten sovmorgon den här morgonen.
vaknade lite efter halv 9 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0