kan man kalla de skolk?

jaa, kalla de vad ni vill :) jag är iaf hemma nu .
for hem från sista lektionen, höll seriöst på att dö.
hela skallen kändes helt tung och jag orkade ingenting.
har lyssnat ipod hela dan, kanske därför? haha nej!
ganska jobbig dag faktiskt. klarade inte ens av att göra glosorna.
urs, jag fattar inte vad som har hänt med mig. orkar inget längre.
aa, får helt enkelt stå ut dom veckor som är kvar av skolan.
sen så ser vi om jag överlever eller inte. Ska vara barnvakt igen,
mamma jobbar kväll. och som sagt är inte pappa hemma varje vecka.
joo, så kan de gå.
måste lasta över mina syskon till william nån timme. måste jobba.
de är ju ganska kul ibland de med.
har inte jobbat sen måndag :D eller okej, de är ju bara onsdag sååatt.

Ingen märker ju nått, en lärare tilloch med kände på min läpp om jag hade snus.
men han ba: neej, jag trodde du hade :D och så hade jag.
haha , kul!
men, urs. jag ska slänga dom. varför började jag ens? stupid idea.
har tittat "den rätte för Rosing" just :)
ibland hoppas man ju att hugo vinner. han är ju lungt snyggast av dom alla.
men, saksamma. inte min grej.

Ska ladda ner filmer så jag har nått roligt att göra ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0