kalllttt

har slutat före 1 idag. kort dag!
otroligt skönt. 
Åkte inte skidor. ingen idé istället har jag bara fotat alla andra.
Och hållt på att frysa ihjäl, bokstavligt talat.

For sen till skolan, hämta en MASSA böcker.
Nu börjar de, jag ska göra färdigt allt!
Har redan gjort färdigt teknik arbetet som ska vara inne nästa vecka.
Men ändå skönt att göra färdigt lite i tid.
Ska nu göra lite bokrecension och filmrecesion.
Sen, så har jag inte mkt i engelska.
Fast, imorgon har vi prov i svenska, vet inte hur jag ska klara de.
Geografi. Men, jag ska plugga idag. sen ser vi ju hur de går.
Fast jag ska inte säga för mycket. De kanske inte blir av nått av de.
JO! skärpning. NU, ska de börja hända nått! Jag låssas att de var ifrån min lärare. ;)

Hahahahhaa, nån ringde just och sökte Pappa, så sa jag att han är i kiruna varannan vecka.
Så sa hon bara: aaha, okej. Är de hans sambo eller fru jag pratar med nu?
jag ba: öhh, hm. jag är hans dotter.
Så hon: haha, jaokej. Men jag får ringa nån annan gång istället då.



teknik arbetet. konsentrarad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0