hemma

Alltså jag blir galen, aldrig kan man få fara nånstans ifrån den här byn.
De händer absolut ingenting här.
Pappa och mamma bestämde sig för att inte fara till pullinki.
Eller dom är inte säker ännu, måste övertala.
jag ska dit!

De är aldrig nån lugn stund här hemma, Aldrig!
de är aldrig tyst, okej. bara på natten.
Kanske därför man är uppe så sent för att få en lugn stund nångång.
Mamma och Pappa for precis till mikkos, och så ville Alice med.
Men de fick hon inte, så nu ligger och och vrålar här.
aa, de är underbart skönt ljud för öronen.
så de är bara att ha hörselkopor på sig så man slipper få tinnitus.
Har laddat ner lite filmer, så jag har nått att göra ikv.
orkade inte se high school musical.
man blir seriöst less på att dom ska sjunga alltid.
aa, så jag tittade en annan som var bra :)

Hoff, jag får ångest. fick över 4000 kr i lön och jag har inte mkt kvar.
vet inte vad jag har köpt ens.
äter inte ens godis så till de har de inte gått nått.
Men köpte ju byxor,skor,tröjor,t-shirts,linnen osv i luleå.
och sen är erika skyldig mig ganska mkt.
menmen, aa.
Hoppas bara att pullinki blir av imorgon. Annars.
jaa, jag vet inte vad jag ska göra.
De blir säkert att vara barnvakt isf.
Andreas och Carina kommer hit idag också :)
Jag måste börja fota mera.
jag mena, jag har inte tagit mkt bilder på sista tiden.
haha, jag är alltid så negativ när jag skriver.
jag skriver typ aldrig nått bra här.
och sen vet jag inte ens vad jag ska skriva :D

Jag vill köra skooooooter.
men pappa vill inte låna eftersom filip och william har snott den.
och då har den gått lite sönder.
aa, dom förstör mkt.
men jag ska se vad jag har för foton nu på min kamera som jag kan lägga in kanske ;b

Kommentarer
Postat av: Emma

förstår hur det känns, skulle oxå vela komma nånstans, men man har ju jobbat hela veckan och sen är amanda här...:)

2009-03-05 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0