hemma

har redan avrt hemma i flera timmar redan,
har sett en film . urs vad den var dålig.
Sen så har jag bara spelat mario. Urs vad arg jag blir, jag hade 11 liv och inte dött en enda gång genom typ 12 banor.
Men, så råka jag iaf hålla in spring knappen så jag for rakt ner i ett hål.
ja, de är hårt när de är svårt.
mamma ska till pajala imorgon, men jag har inte en minsta lust att följa med faktiskt.
Ska fara till skolan, har ganska mycket att göra.
har inte direkt "råd" att vara ledig.
Sen ska vi ha skridskor imorgon på idrotten, och de är ju bara för kul :)

Har lagt på bastun, ska ta och basta och sen sova.
Skönt, har bara sovit 5 timmar inatt ;s och sammanlagt 10 timmar på två nätter.
Måste nog sova ut lite.
Ska vara barnvakt ihelg också, Mamma och Pappa ska fara till luleå.
Lite "semester" om man så kan kalla de, ta in på hotell osv.
Dom betala min pullinki resa osv så jag lovade att jag skulle vara barnvakt därför :)
De är ju bara två dagar, så jag lär nog inte dö av de, bara de att jag säkert inte kommer att kunna fara ut ihelg då.
Men, de är smällen man får ta.

Ska fara och basta nu, tror jag! håller på att frysa ihjäl.
Men vetni, jag tror jag håller på att bli förkyld igen.
jag fryser typ hela tiden.
Jag måste sova med värsta varma kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0