Hallonsaft

Haha, hittar aldrig på nå bra rubrik :) 
Skrev de bara för att jag lyssnar "hallonsaft" med smurfarna ;)
Ska snart ta och fara till skolan, eller jag börjar ju först om en halvtimme. Men ändå :)
Jag vaknade skit tidigt idag, hörde när mamma skulle fara till jobbet lite efter 6, så jag vaknade då.
Men jag legade och läste en bok för att jag skulle försöka somna om, men de blev inte så.
Är iaf inte de minsta trött, nu alltså.
Imorgon har vi innebandy tunering i pajala, Ganska kul.
Nog för att jag vet att vi aldrig kommer att vinna, men de är ju kul att spela.
Jag är otroligt sämst på innebandy. men saksamma :)

jaa, om man kanske skulle ta och fara ner och borsta tänderna.
Fick en eltandborste av mamma och pappa igår.
För att jag vart barnvakt osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0