gaffel och kniv

var ute och körde med andreas RMK, grymt kul.
väärsta hård skoter. helskön!
men, de blev lite mulet, inte lika soligt som tidigare.
men, de var ju kul ändå.
Skolan idag var grymt lätt.
De gick så fort, vi tittade en film på engelskan "the wave".
Den var ganska bra faktiskt.
De är en lärare som blev som typ hitler, han börja typ göra så att alla hans elever blev helt hjärntvättade av han.
helt sjuk. Menmen, den var bra iaf. 

For hem från idrotten, de är så att jag brukar byta om hemma, lika bra när man bor så nära. 
slipper man tänka på dom på morgonen. 
Sen så stanna jag hemma från sista lektionen, för jag hade så ont i mina knän. 
Nämligen så att de var en som alltid tyckte om att slå mig på benen istället för på bollen (innebandy).
aa, iaf så for jag hem. tittade på "Australia", den var bra. 
fast jag hoppa in mitt i filmen, men de jag såg var bra :) 

jaa, så sitter jag här nu. ska nog gå och städa mitt rum. 
En smart idé för att komma ifrån mig :D 

hadé bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0