.. .. ..

hoff, är så grymt trött.
har vaknat lite efter 7 idag. men jag fattar inte.
Eller jaa okej. har várt i pullinki idag hela dan så inte undra på.
kan inte ens skriva normalt. men de var iaf grymt kul där.
åkte först barnbacken och sen blåa.
sen så bestämde sig jag och isak för att åka i svarta backen. ohja.
de gick som de gick. jag börja såklart åka störtlopp ner, och lika fort ner i backen med näsan före.
ANDRA gången ki mitt liv som jag börja blöda näsblod.
skrapade också upp nåra sår i ansiktet. men visst, de är ju snyggt de med.
nåra minnen från pullinki helt enkelt. (;
Ojoj, de var iaf grymt kul. ska kanske dit på torsdag igen med the family.

Har precis vart i tallhallen med erika och johanna, Frida och Linnéa var också där tidigare.
men dom åkte hem vid halv 12 trorjag.
vi spela lite badminton och sen bara snacka.
jag har ont i varenda muskel så de går inte så bra iaf.
Nu blir de iaf att sätta igång med Träning.
jag ska inte få träningsverk för minsta lilla. :)

Hoff, jag ska nog fara och sova snart.
och så är de ju sportlov också så jag ska sova huuuuur länge som helst!!!
Godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0