En dag

Jag har faktiskt inte vart inne igår alls :P otroligt!
men, de har hänt vellivelli mycke.
Igår var vi ju som sagt i skolan allihopa? nästan
de känns som en vecka sen, helt sjukt.
Känns verkligen inte som att jag gjort prov igår.
aa, tiden går fort.
jo, gjorde nationella prov i Engelska igår.
de gick ju som de gick, trotsallt fredag den 13:de.
efter skolan for jag bara hem och städade lite.
Sen så kom vi på mitt i allt att vi skulle åka och spela innebandy i sattajärvi. bad idea!
Så vi hoppade iaf på 8:a bussen och åkte till sattajärvi.
De var faktiskt riktigt roligt att spela i början, vi kom ganska fort in i de hela.
Men, sen vare så att Anna.R skulle gå och trampa snett. så hon vricka foten.
jaa, och jag som sa i bussen att jag kände på mig att de skulle bli en lyckad kväll :)

joo, urs vad jag råka skämma ut mig i bussen igår. Tänkte inte på de igår såklart.
men nu när jag tänker efter var de ju riktigt pinsamt!
Såhär var de, en klasskompis kille skulle komma till henne den här helgen, han var kanske ifrån luleå?
så han hoppade av 8:a bussen och stod och ringde nån? kanske henne.
Och så stod han säkert där i 10 min utan att veta var han skulle gå, så jag ringde min klasskompis och frågade om de var hennes kille som stod utanför busstation, de var de tydligen.
Men, till saken. klart att Anna och Erika börjar asgarva när jag snackar med henne, och så vägrade dom ju säga vad de var. Sen när Anna kunde andas igen, så sa hon att när jag pratade med min klasskompis så pratade jag skit högt, och att de var en kille där bredvid som satt och asgarva när jag snacka med henne.
jaa, men ock? jag känner inte han. så nu glömmer jag de.
Var bara tvungen att få ut ur mig de.

Jaa, vart var jag?
japrecis! Och de blev ju en rätt så lyckad kväll tills oturen var framme.
hon hade värsta svullen fot. Typ som en halv tennisboll. Måste ha gjort GRYMT ont.
Så vi slutade iaf att spela, ingen hade så stor lust efter de.
Så vi duscha och bytte om, sen for vi till Jenny.w och satt där ett tag.
Sen så blev de inte mkt som skulle hända i sattajärvi.
Inte iaf som de liknade. Kl. var över 12 och inget hade hörts eller sagts.
Så ringde jag bara till mamma och fråga ifall vi kunde ta hem alla till korpis.
Samtidigt får vi skjuts till korpis. smart va?
Och så blev de, typ vid halv ett var de ganska mycke folk här, ganska.
Men de var inte en lång kväll, redan vid halv 2 var dom påväg hem :)
men hoppas de blir nått roligare idag.

Vaknade iaf just, skulle tydligen vara barnvakt. Mamma är på begravning.
ska göra en fin frisyr på emelia, hon ska på kalas :)
Ska fara till affären sen också.
heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0