Ännu en hemma dag..

Jag vill inte vara hemma, egentligen.
Bara de att jag knappt kan gå på mitt ben.
Igår var vi ju och spela innebandy i pajala.
Så var de nån liten bäver som var tvungen att fälla mig.
Jaa, såklart har de blivit nått fel i mitt knä.
jamenvisst, alla har ju olika intressen.
Några är något mindre roliga än andra. 

Igår när jag var och jobbade så skulle jag ta en visp ifrån diskonet (stavfel?)
Så iaf när jag börjat skölja av den känner jag att de är nått som kryper upp för min hand.
åja, de var inget mindre än en.. spindel.
Jag höll på att dö dit, jag menar de. Jag hatar spindlar!
japp, nog om de.
Ska passa på att beställa kläder ifrån H&M eftersom de är 10% rabatt på hela beställningen ;)
Beställde nått ifrån nelly.com och dagen efter så såg jag att dom hade "fraktfritt hela veckan"
Underbart roligt att veta när man just betalat över 100 kr i frakt.
aja, får ändå min lön idag.
Lite mer än förra månaden iaf.
Ska kanske till kiruna ihelg.
Vet inte ifall de skulle gå sådär jätte bra ifall jag far och åker snowblades ihelg när jag skadat knäet.
jag får se hur de blir till fredag, om de inte blir bra. Så är de ingen idé att jag ens försöker åka.
De blir bara värre om man går och åker snowblades och sånt.
Fast, jag vill åka. De är ju itne så jätte länge kvar så kan man inte åka mera.
Ännu en gång till vill jag hinna åka.
jaa, vad ´kan man göra åt saken? inget.

JAAAA!! den var KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0