Sista dagen i skolan..

otroligt skönt!
Nu är allt färdigt med skolan, imorgon kl. 9 ska vi vara i kyrkan och ha avslutning.
Sen ska vi åka traktor runt byn, på släpet förstås :D
Så ska snart fara ut och pynta de lite, ska bli niiice.
Nu är allt klart helt enkelt, klänningen till imorgon också.
Nu känner jag mig ganska stolt.
Musik läraren sa nått om mitt betyg i musik, HAHA.
Han skulle lägga G ara för att vara snäll tydligen, men vad stör de mig?
Musik lektionerna här är såhär: Dom som spelar nått eller sjunger och så gör ju de då.
Dom andra går runt i skolan och inte gör nått, VÄLDIGT nödvändigt att vara på dom lektionerna.
De har jag tillochmed sagt åt han, så jag har alltid fart hem när vi har musik.
Imorgon ska vi efter skolavslutningen fara till ämäsjärvi med klassen :)
som en sista gång tillsammans allihop. sorgligt ;s
Men ändå grymt skönt att få sommarlov;D
idag i skolan har vi inte gjort Nått. Jag satt vid facebook, och alla andra sidor i 2 timmar utan att ens nån sa till om att vi skulle göra nått.
Ganska slappt åså.
Menmen, ska dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0