over my head...

Hejhej, nu ska jag skriva lite iaf .
har ju inte skrivit mkt på en vecka typ.
tragiskt!
Igår åkte jag med Jonathan till Muonio med Johanna,Isak och Jeremia ;)
iaf, vi kom dit vid 12 kanske om jag minns rätt :P
sen har vi bara vart där på mötet och typ fryst, haha
Men de var grymt kul iaf. Senare vid 2 kanske (pånatten) for vi med några och åkte bil.
ganska kul de med, lite trångt i bilen. Men annars helt ok!
sen for vi till skolan där alla sov, där blev man lite smått attackerad av hårspray. Mitt hår var helt hårt och mina händer helt klibba,häääääärligt :)
sen så kom jonathan dit och vi skulle fara hem :) klockan var typ 4?.
Men nu skrev jag ju inte mkt om muonio, men orka.
De var kul iaf :)
Nu ska jag iaf beställa en klänning från Nelly.com. behöver till korpis mötet.
Och sen ska jag och klippa mig i veckan, och sola solarium :) haha
lite längre vava? :)
heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0