Naaaaatt

vaknade kl. 6 idag för att jag var tvungen att fixa den där traktorn som vi åkte med.
Japp, med allonger och så. Närmare 7 var jag färdigt, så for jag direkt i duschen.
Sen 20 i 9 var det skolavslutning :)
Det var kul, det tog inte så länge. Vi sjöng några psalmer och så snacka rektorn om nått, och så prästen också.
Sen fick vi betyg och en blomma, sen for vi med traktorn från kyrkan. Joel, min bror körde den :)
Men vi åkte bara rynt byn ett varv ;D iee.
Sen for vi till skolan iaf där det var fika, och avsked av lärarna åså :)
Sen så for vi hem, och jag hade skit ont i fötterna bara för att jag gått med så höga klackar ;s 11 cm.
Okejokej, sen åkte jag, erika,William och Johanna med Joel till Pajala, vi tittade på några studenter och åt på sibylla. Mamma bjöd! :P
jappjapp, sen så har jag suttit hos mommo med Johanna och Magdalena ett bra tag, och vart på bageriet och planerat hur vi ska jobba i sommar. Kommer att börja nu på måndag kl.11 :) Sen så 3 veckor framåt :P
japrecis, sen har vi vart hela klassen i ämäsjärvi och grilla osv.
De var ju kul!
Sen for vi hem hit, jag johanna och magdalena, så titta vi en film och nu sitter jag här :P
är så otroligt trött, men de är ju SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!


de var iskallt, så jag tog varma kläder på :D


orkar inte mera bilder idag, men har lagt in på facebook. EN MASSA BILDER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0