haha

krig med Erika på msn :P jag sitter inne på mitt rum med bärbara datorn och erika i matsalen med andra datorn :D
men de är kul :)
iafiaf, har inte gjort nått vettigt idag. Typ suttit vid datorn hela dan i princip.
På onsdag åker vi till Jeppis, kan de bli bättre? :D
nääe!
aja, ska kanske ta och skriva lite längre här idag, har inte skrivit här på år och dagar. inte nå mkt iaf:)
Nu har jag sommarlov iaf, jobbar inte ett skvatt mer i sommar, tror jag.
nu är de bara att vänta på att man får pengarna därifrån så klarar jag mej :P
japp, menmen. vad ska man göra mer ikv? finns inte så mkt, kanske borde börja tvätta kläder så jag har till jeppis nått.
just för tillfället så ligger alla kläder på golvet och är smutsiga. Eller okej, inte alla. men en stor del.
kanske de. hmm, jag har inge mer att skriva tyväRR!
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0