bra försök!

har tänkt bada bastu idag, de hade vart nått.
Men så märkte jag att de bara fanns kallt vatten i kranen, så mamma min sa att ja skulle göra eld i pannan i pannrummet.
jaa, såklart så for jag ut då i pannrummet nr 2 som man Inte fick göra eld i.
De visste inte jag, så jag satt där och försökte i en halvtimme och kom in till mamma och sa att de bara ryker in.
så då gick hon ner i pannrummet nr 1 och tittade och märkte att jag gjort eld i fel pannrum.
ojdå, :) de var min morgon de;)
Imorgon åker jag iaf till kiruna, jag tror tilloch med att jag åker imorgon på morgonen.
aja, jag vet inte riktigt. Anna frågade om jag kunde jobba istället för henne, men jag tror inte jag kan de iaf.
Måste skriva det till henne :)
done!

jag vaknade ovanligt tidigt idag, jag vet inte hur och varför?
jag somnade redan efter 2 igår och vaknade ändå före 9 :o
menmen, ganska skönt. så sover man inte bort hela dagen :P
men nu ska jag fara och bada bastu. sköööönt!
hejs.

Bebbaaannn <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0