vaken dygnet runt?

ojoj, de var ett tag sen jag verkligen sov, på bussen. okej, men de räknas knappt när man vaknar hela tiden.
nu är jag faktiskt inte så jätte trött, men nå sånt irriterande att jag inte kunde somna när jag kom hem.
jag är hur pigg som helst nu, har bara lite ont i huvudet, men annars så har jag varit vaken i typ 26 timmar. om man räknar bort med de ja sov så är de ca. 24 eller nå sånt. ohja va intressant. :)

skämmigast var ju när jag råka somna på busstation på en bänk, jag la mej ner bara så somna ja.
men de kanske tog fem min :)
sen i bussen också in till stan. ja hoff, vad gör man inte?

nyår har iaf vart rikligt roligt alltså, tur att jag inte åkte till kuttis. för däär, näe ursch. ja vet inte..
nu har jag godis löfte också, och så när jag kom hem så har markus koka typ 20 korvar och sa att jag får äta dom om jag vill och är hungrig :D haha
men jag är inte speciellt sugen på korv faktiskt!
men sen så fanns de typ cheesbools och ostbågar.
nej ja hade ara kunna spy.
jag kan nog inte räkna timmarna som vi spelat pingis.
de är ju riktigt roligt med bricka :)
sen var vi till ormberget, roligt! :)
jag har Föör mkt energi nu känner jag.
fingrarna typ snublar på tangenterna hela tiden..
jajaj-a-.a.


Nu har väl markus åkt till lule också så jag måste sova själv här ;s
aja, är jag riktigt trött så somnar jag väl iaf :)

nu skriver ja bara en massa skit bara för att jag inte har nått att göra.
jag fyller år om 8 dagar. de ni,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0