skoter

hejhej, jo idag har jag kört mkt skoter. ganska så roligt :)
först till macken, köpte toy halstabletter och en dricka :)
jag har ju godis löfte, nog tycker jag att ja klarat mej bra.
har bara köpt toy osv :) sen fortsatte jag iaf vidare till slalombacken, oj vad jag flög där :)
de var skit kul!
sen så har pappa monterat ihop min nya garderob till mej.
OTROLIGT bra måste jag säga, de är verlkligen nått jag behövt länge :)
fast samtidigt känner jag mej ganska pank ;s
Andreas och Carina har köpt hus här, va kul!

jaa, igår var vi till pajala iaf, eller oj de kanske jag har skrivit?
nej, kanske inte. kanske i bilddagboken.
aja, iaf så köpte jag lite därifrån typ adidasbyxor och massa smått.
var till skolan också, de var ett tag sen sist.
nog för att man bara känner sej vilsen där nuförtiden.
de är ändå typ 1år sen jag gick där.
men istället för att tänka på pajala så måste jag ta tag i min egen skola.
nästa vecka har vi en redovisning i engelska för BÅDA klasserna, 8:an och 9:an. urscha-
för 8:orna tror att dom är så otroligt bäst på allt, (VISSA) så man kan inte göra nått utan att dom typ säger en massa.
äh, jag är äldst i skolan så mej ska dom se upp till tycker jag :)
annars kanske jag ger dom stryk?! :P

bästa repliken: ifall man typ håller på flamsar så säger nån som TROR att dom är så mkt mognare så säger dom typ: men sluta tönta er ni går faktiskt i nian, då ska man säga: NÄÄ,men oj vad du blev lång. :)
ganska bra fakitkst. erika som kom på de :)

imorgon har vi invignignsbön här, göran och larsgunnar kommer hit :)

men oj vad tiden rinner iväg, de går så segt att skriva på bärbara datorn. och så blir man lite stressad när man ser att pappa skurar i köket :) för då känner jag bara att jag måste RUSA till mitt rum och skura ;b yees.

hare bra. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0