skola

jag vaknade kl.6 och la på bastun.
sen så somna jag om till halv 8 och for och basta.
yes de var härrligt. bara för att jeremia kladda en semla i håret på mej igår :)
fast, okej. de var jag som börja. han fick en i ansiktet :)
igår jobba jag 5 timmar sammanlagt.
for och gjorde 2 tårtor vid 4, sen så for jag dit igen vid 7 och var där till halv 12 :)
vi väntade på dom där semlorna hur länge som helst ;s
men vi fick etikkera och lägga ut :)
så de blev som nåra timmar :P härliiigt. ännu mera pengar.

den här dan började bra innan jag for till skolan, för då ska ju såklart bittra elin förstöra.
när jag kom till skolan TVÅ min försent så hacka hon upp sej på de, sen börja hon där och fråga vart jag varit
sen så när jag skulle gå ner till kapprummet och läsa om andra världskriget så säger kalle att jag gått hem, då ringer elin på min mobil och fråga ; MINNA, var är du? så sa jag bara: öh, jagh är utanför klassrummet. hon ba: jaha, kalle sa att du for hem.
hoff, då kände jag riktigt hur jag hade kunna strypa nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0