sjukast!

nej, nu börjar de gå över lite faktiskt. min förkylning.
jag är hemma idag iaf för säkerhetsskull.

hade grymt ont i örat på natten, de var nog mest därför jag inte for.
men imorgon måste jag till skolan, fast jag så har magsjuka.
jag pallar inte sitta hemma längre. de är så otroligt tråkigt!
just nu sitter jag i mitt rum och drömmer om att de var städat.
jag orkar aldrig ta itu med de.

emelia är också hemma, hon var här precis och lekte med min kamera.
idag när jag ändå är sjuk och orkar röra mej så kanske jag tar och storstädar mitt rum :)
hade behövts.

jag vaknade för inte så länge sen, typ vid 9 och jag sitter fortfarande inne i rummet, jag har inte orkat gå upp ännu.
igår har jag inte gjort nått speciellt alls.
jag kommer ihåg typ varenda grej.
för när jag vakna så for jag och åt frukost, sen så for jag och satte mej vid datorn där uppe.
sen så gick jag ner när mamma och dom kommit från affären, bytte om och sen satte jag mej vid den här datorn och titta film. "inte utan min dotter" som jag sett ett antal gånger.
sen efter de så börja jag småstäda runt här. sen så orkade ja inte göra nått så jag for in till rummet och börja pröva kläder? :o
sen så for jag upp till datorn igen, började titta en film jag laddat ner, legually blonde 2 eller hur man stavar.
så titta jag typ en halvtimme sen börja de rusa folk där så jag ides inte titta mer. så for jag ner, började koka makarner oich gjorde kladdkaka, när den vare färdig for jag upp igen och fortsatte titta filmen. då filmen var slut gick jag ner, klockan var ungefär halv 5.
då for jag ut, var tvungen astt få lite luft. så for jag och hämta posten.
efter de satte jag mej och äta makaroner och korv. sen så for jag till den här datorn igen som var i matsalen och började titta på pixbox, sen så börja jag läsa en bok. så läste jag ut den. och då var kl. 8 ungefär.
sen så fick jag så ont i huvudet att jag tog en alvedon och gick och vila. sen börja jag med en annan bok, den hann jag bara läsa halva innan jag somna, yeess, de var min helt otroligt roliga dag! :D
och den här kommer väl att se likadan ut, den börjar iaf typ likadant.
suck, ibland önska jag att jag for till skolan iaf.
nu måste mamma fara och köpa halstabletter, jag dööööör hit.
de gör så ont i min hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0