sjuk ;s

ohyes vilken härlig start på de hela.de har gått en dag sen jag fyllde år och jag har fått öroninflammation,halsfluss,feber ont i halsen osv. de går inte att beskriva hur jobbigt de är.
igår hade jag bara lock i öronen typ hela kvällen, men sen idag på morgonen var de som borta.
sen senare när vi vart i affären så börja de göra ont. så nu får jag gå omkring med sån där lök i öronen.
alltså de går inte att beskriva hur ont de gör heller, de är så man börjar gråta.

de var iaf kul när de kom folk hit igår :) men jag var nog kanske inte så social. de är så typiskt att man ska bli sjuk precis på helgen.
Miriam sov hos mig, och så var johanna här också ett tag.
vi titta en film som jag fick i present. The good girl.
Alltså om jag får säga mitt, så var de inte sådär jätte bra faktiskt!
för inte nån log i filmen alls i hela filmen. just lite bara.
sen så var den så konstigt gjord.
men visst :) såg en annan film nyss som var jätte bra.
handlar om en som fixar bröllop osv.

jag hittar inte min kamera sladd, äre nån som har sett den elleR?
den är helt spårlöst borta ;s suck!
och jag vill fara till lule kanske, jaa! de hade vart ganska kul att gå på stan eller nått:)
men jag måste fara och vila nu, jag dör hit. urs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0