orka sova ibland?

barnvakt åt Enny och Elwa. just nu sover dom, Enny vakna just och ville ha sin trasa :)
så somna hon om efter ett tag.

Jag har vart ute så gott som varje kväll. Det har vart ganska roligt ändå :)
Fredag kväll var de hos Jenny och Rickard så då var vi där och spela spel,pingis mm,
roligt.
sen på lördag kväll var de hos Carina så där satt vi också och spela spel och snacka.
sen så var de igår i gympasalen, där blev de ju också spel.
ganska roligt.

de går knappt å tänka att skolan börjar snart. de känns ju som så länge sen man var där sist.
fast de blir ganska kul också att träffa klassen igen.
men sen blir de väl som vanligt igen, massa stress ;s
Har precis suttit och tittat två filmer, en james bond och den andra vet ja inte vilken de var. men den sög.
Hoff, precis när jag skulle börja städa mitt rum så hittar jag en sån där gymnasie bok.
så jag fick värsta paniken om vad ja skulle gå.
men så kom ja på att jag ändå går op. för jag vill bli ambulanssjuksköterska. de hade ju vart ganska kul . :)
då är de lungt med de , men så kom jag just på att vi ska börja med nationellaproven nu efter jul.
aaaaaah, ursch alltså . vad hemskt jobbigt.

Nu är klockan typ halv tre och jag är inte ens trött ;s
de är mest jobbigt eftersom skolan börjar snart så då måste man ju gå och sova tidigt.
men jag tror  att jag  ställer alarm på typ 10 så får jag börja lägga mej tidigt iaf sen :)
jag måste skriva så otroligt sakta och tyst eftersom de sover en massa här uppe.
men de spelar ingen roll.

iaf så la jag inte in så mkt bilder från 2008 eftersom på den här datorn tar det så länge så man hinner lessna redan efter nån bild :P

men nu ska jag fara och göra nå annat. jag orkar inte skriva mer i den här snigelfarten.
förresten så fyller  jag år på fredag. :) ganska coolt!
godnatt å sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0