onödigt*?

nejnej, jag borde verkligen inte sitta här.
har so prov imorgon, men jag híttar inte mitt fusk ;s
jag vet inte hur jag ska klara mej då, har knappt läst om första världskriget.
jag orkar inte med prov. SUCK!

har vart på gymmet i 2 timmar, skönt!
jag sprang på sånt där springband hur mkt som helst och tog massa tyngdlyfter.
först så var de nån på gymmet där, och de är rätt så litet här, så vi ides inte gå in där. så vi spelade lite badminton och lite annat, sen kom de nå tanter, typ några av mina lärare :P så elin ba: ska nii vara här?
för dom hade inte bokat, inte vi heller :D
så sa hon ba: jaa, men då kan ni vara med oss och ha cirkerträning, jaaaa, va kul!
så vi ba: hmpf, visstvisst. vi var ju ändå tvungen att vänta pö att dom skulle gå ut därifrån gymmet.
sen så när dom gått gick vi bara in där och börja träna för fullt.
vi ska nog fara imorgon, måste träna bort den semlan jag åt idag och cheesbollsen också :D
visstvisst, mååååste börja träna NU! eller så kanske jag stannar hemma imorgon också. eller så inte
för jag lovade erik att han skulle få 20 kr imorgon om jag kom försent  till skolan igen.
så jag kan inte fega ur helt plötsligt :P imorgon har vi träslöjd också, de får jag inte missa. de är KUL!
men  NU! nu måste jag fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0