mest sjuk ;s

ja hoff, nog kan livet vara rätt så hårt ibland.
jag for inte till gällivare iaf, jag hostar precis hela tiden.
har knappt kunna sova för att jag hela tiden hostar ;s
alltså är jag inte i skolan heller.........suck!
varför går de aldrig över.
jag pratar som att de går innåt istället för ut.
nej, nu ska jag sluta klaga :)

ganska skönt att vara hemma egentligen,
jag hade vela fara till pajala. för jag har presentkort till andor,
menmen. jag tror inte att pappa orkar fara dit. säkert inte.
har precis sett andra avenyn. varför kommer de bara ett klipp nu?
den är ju längre än ett annars. men förr var de ju ändå längre med alla tre.
ganska irriterande när man inte har nått att göra.
vi har prov idag i so, men jag får väl göra de imorgon eller på torsdag om jag är hemma imorgon med.
men hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0