home alone..

jepp, sitter heeelt ensam hemma. min ontimagen har nästan gått över.
jag hoppas att den går bort helt snart ;s annars blir jag tokig.
har inte vart i skolan idag iaf, har knappt kunna sova inatt. har typ vaknat att jag gråter.
ungefär så ont gjorde de i min mage ;s väldigt jobbigt.
har städat lite där nere. inte mitt rum då meen.
de får jag göra sen, de ser inte så jätte hemskt ut.
alltså de är iskallt i huset. nyss då jag tittade var de 14 grader, otroligt kallt.
ska vänta tills mamma kommer hem så får hon fixa de.
igår kväll kom de pellets hit också, så jag for ut och satte in de i pannrummet.
otroligt tungt, hade skit ont i ryggen efter de.

ska kanske fara till gymmet senare ikv. ifall jag inte har ont i magen ännu förstås.
glömde precis bort att jag har cheesbolls där nere. ska hämta de nu :)
japp, tbx igen. nu vill jag skriva nått vettigt men vad?
jo, att nästa vecka har vi nationella prov i svenska A delen.
jag orkar inte med prov, de är de jag mest hatar.

choklad med hårtbröd med ost på är skit gott. smaka vettja :)

nu ska jag gå och se om mamma kom, annars så kommer hon nog närsomhelst.
hadé hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0