heS

men yes, jag trodde de hade gått över.
men nej, inte de!
jag hostar precis hela tiden, på morgonen är de värst.
varför kan de aldrig sluta?
hoooofff.
igår kunde jag inte fara ut heller, men då satt jag iaf och titta film i 4 timmar.
jag somna först vid halv 2.
först titta jag nån gammeldags film som var bra, sen titta jag made of honor.
ganska bra film faktiskt! :P de trodde jag inte först.
de blir fööör mycke film nu för tiden, de är nog bara de att de inte finns nått att göra här ;s
menmen,
jag vakna vid halv 1, de var nå barn som sprang inne i mitt rum ;s

yeees, vi kanske åker till happis på lördag. men jag hoppas vi åker till luleå istället.
mamma sa att hon får se, som de brukar låta :)
hopppppass iaf, jag behöver en ny garderob.

HAHA, nyss när jag for ner och hämta min kabel till kameran, så fråga jag vem som hade tagit den för jag hitta den inte först. så emelia bara: de var jag som åt upp den, den förvandlades till ett spagetti så åt jag upp den :D haha de lät rätt så självklart. så jag kunde inte låta bli att skratta fast de kom typ eld från öronen :)

Hadé good!! baybay


jag och fanny gjorde våfflor :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0