hemma igen..

yes, ännu hemma. ganska skönt!
de är bara jag,pappa och alice hemma. inte vet jag varför alice är hemma, men hon kanske kände för de som jag :)
de är inte så farligt längre med min förkylning, lite täppt och hostar.
men jag far till skolan imorgon iaf, värsta utvilad:)
jag orkade inte sitta hemma mer igår, så jag for och jobbade på bageriet i 4 timmar.
ohoho, jag kommer få rätt så mkt pengar när lönen kommer :)
ganska härligt.

jag åt precis min frukost, och före de var jag och duscha, jag hade vela hinna med mamma och filip till pajala.
men näe, dom hann fara ;/
jag har ett present kort på andor också, där måste jag köpa nått snart :)



yes, sånt får man bara göra när man är sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0