gällivare imorgon

hejhej!

egentligen prov imorgon i so, men jag ska till gällivare.
tur är väl de, för jag har inte hunnit med den alls.
men då får jag ju göra de på onsdag. och då har jag 2 prov ;s
ja nog tycker jag dom är lite för hårda ibland.
huff, nu har jag huvudvärk också.
våga vägra förvinna förkylning eller nått.
vad är de för feeeeeeel?
imorgon ska jag äta på huuusmans. världens bästa mat.
finns nog ingen bättre, sådär kycklingfilé med ris och en jätte god sås. mumma.

idag i skolan har de vart precciss som vanligt, bara de att de vart endast 17 grader inne i klassrummet, man höll ju på att frysa ihjäl direkt man kom in där.
sen har jag och anna vart och spelat landhockey med nå småbarn. ganska roligt faktiskt tills man höll på att frysa näsan av sej.
idrotten idag var rolig, fast vi inte ´hann med mycke. lite handboll.
men sen så ska vi fara till pajala och spela innebandy också den 25 mars tror jag de var. Kul!
spela roll om man förlorar. de är ju roligt förde :)
nu ska jag fara och äta, och lämna tillbaka pappas dator.
den sitter jag nämligen med i mitt knä inne i mitt rum, slipper man bli störd av nå barn.
yes, hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0