ännu mera sjuk ;s

japp,  nu sitter jag hemma från skolan också med lock i öronen och ont i halsen. hostar hela tiden och är tä(BB)t i näsan också.
de är hemskt när man vaknar och knappt kan andas för att de är så täppt ;s
men jag kanske bara ehöver vara hemma imorgon också så blir de bra, ska ta "götesdroppar" och fara till bastun sa mamma precis.
men jag gör nog inte de förrän imorgon, jag vet inte om jag orkar göra de nu,
Mamma,emelia och pappa är påväg till affären och jag orkar ingenting. ursch!
jag hade behöva vara i skolan, de känns nästan hemskt att sitta hemma och så ser man skolan hela tiden.
aja, så kan de gå. lite tragiskt meen.

sen ska jag väl jobba idag, om jag kan?
fortsätter jag att hosta såhär så är de inte smart ;s

men, igår var de otroligt tråkigt, fast söndagar är väl alltid såna.
sen höll jag på att titta igenom gamla bilder, haha de är länge sen jag skratta så mycke för mej själv :D
en massa sån där fula bilder som man bara kan skratta åt :)
och en massa gamla kort som jag fått av alla möjliga :P riktigt roligt.
nu ska jag gå och sitta i bastun iaf, de skulle kanske vara skönt! :)
hejhej!














Kommentarer
Postat av: Martina

Är det Markus som är på den andra bilden längst i vänstra hörnet ? Du är iaf jätte söt på alla bilderna :)

2009-01-13 @ 13:28:00
Postat av: Martina

Är det Markus som är på dendär andra bilden längst uppe i vänstra hörnet? :) Men va söt du är på alla bilderna :)

2009-01-14 @ 11:26:29
Postat av: Martina

oj det kom två ;)

2009-01-14 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0