alooalo

tja! precis som om jag visste vad ja skulle skriva hit.
ibland undrar jag varför jag ens gjorde en blogg.
fast de är ganska kul! :)

japp, skolan kidag har vart oppochner.
jag kommer ALLTID försent idag kom jag till kl.10 till skolan,
ojoj, nog kan man alltid sova länge, vaknade vid 9 och for och duscha i stekhett vatten.
sen så fick jag posta mina stipender också, jag fick 2 frimärken av siw.
jag ljög till elin liten så att hon inte skriver frånvaro till mig. men de is jag inte ta upp här :)
samma sak igår. fört på måndag kom jag till kl.9.45 till skolan, sen börja jag slå av alarmet på morgonen så jag får sova längre.
ganska bra ibland att bo granne med skolan :)
igår brann lompis skolan ner i kiruna, pappa ville bjuda hela familjen på grillfest lät de som ;D
eller så var de nått annat.
ganska tragiskt ändå eftersom den var så nära oss, vi bor just där bredvid. sen så brukade man tänka att de inte var långt kvar när man gick förbi där när man skulle till simon och johanna eller andreas och carina.
jaa, sen så hörde jag att en blivit knivhuggd till döds inatt också ;s
jag fattar inte vad folk har för bekymmer som går och hugger ner folk så fort de blir lite bråk, de kallas nog att vara FEG!
idag kom de nån svala till skolan, vi har precis suttit och lyssnat på henne, ganska intressant faktiskt.
aa, de var väl de.
alltså de suger att sitta vid bärbara datorn. den är rätt så seg. och så funkar inte vårt andra internet.
suck!

hoppas de händer nått roligt ihelg då, jag orkar verkligen inte sitta hemma ihelg. och jag är sugen på godis också.
men ja SKA hålla mej längre än en månad, så dålig är jag inte. till skillnad från anna som klara ca.2 veckor ;b
jens fyller år idag också, skulle jag tro :)

vi ska fara och titta en hockey match med skolan snart också, hoppas de blir den med luleå mot skellefteå.
för den är 26 februari och då har lönen precis kommit så har man råd att gå på stan också ;b smart va?
aja, ska kanske fara till gymmet med johanna idag, hoppas. jag har inte tränat på år och dagar.
och på den här datorn har jag som vanligt inga bilder, så de blir väl en bildlös blogg på sistone.
om jag inte lägger in från kameran lite hit, men den blir så himla seg om de är för mkt saker i den.
därför är pappa väldigt noga med att vi inte lägger in bilder här :)
aja, men ja ska nog fara nu. är så sugen på en snus ;b haré bra! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0