aggresiv eller nått...

AHH! jag vet inte vad jag ska göra med dom där ungarna,
dom är ju helt störda i huvudet.
jag hade TILLOCHMED gömt min väska för att dom inte skulle gå och gräva ut allt därifrån.
de första jag ser i min kamera är bilder där jag ser att dom gräver ut allt ur min garderob och pressar ut alla salvor och allt jag har. HOFF. dom som inte har såna syskon som jag har, dom ahr VERKLIGEN tur,

iaf, får väll försöka se glad ut och städa upp allt där innifrån.
men jag har gode lust att typ riva dom i håret fast dom ligger och sover. så tror jag att alla hade tänkt ifall de ser ut som de gör i mitt rum just nu!

aja, så var de med de.
skolan idag söööög.
finns ingen värre plats än skolan tyävrr. Sen så vet jag inte varför ja är så irriterad på varenda liten snorunge,
ibland önska man att man var ensam i hela skolan så ingen kunde komma och störa en hela tiden.
hoooff, nyss var de nära att allt försvann ;s
jag hade blivit galeeeeen.

har vart och jobbat först med johanna och sen jeremia idag,
semlor fortfarande. de tog endast 4 timmar. härliiiigt.
har redan fått typ 1500 på bara tre dagar.
otroligt. Februari månad kommer jag att vara riik. eller i slutet iaf :)

iaf, i skolan så när jag kom dit så hade jag glömt gymnasie papprena hemma, så de var bara att gå snällt hem igen och hämta dom. Yes! bra start på de hela.
sen ahr vi engelska, då så kommer nått litet freak och snackar med mig fast jag har läxor upp över öronen.
då kände jag nästan att de kom eld ur öronen på mig. läskigt!
sen efter de är de matte som suger allt, jag ahde så otroligt ont i huvudet så jag satt i klassrummet själv hela tiden .
fick bara några tal gjort.
sen så har vi lunch, yes vad god mat. Potatisbullar . mums ;s uuuuursch
sen så springer jag till macken och köper toy, håller på dö efter vägen.
sen så kommer jag 5 min försent, ännu bättre start. vi hade teknik.
så skulle vi göra nå fula ritningar på en bro.
så gjorde jens en, men han hade inte använt linjalen så defick vi göra om. jojo. normalt.
de skulle vara typ heeeelt raka streck och iiiinge kludd.
ja, nog kan de bli lite för mycke ibland.
aja, sen har vi bild och de är nära att våran bildlärare börjar gråta.
sen så har vi idrott, jag tänker inte bli sjuk igen så jag var inte med.
så var jag och promenera med anna.g Normalt!
sen så har vi svenska så sitter jag och jens och lyssnar på nå berättelser eller nått, inför nationellaprovet på tisdag.
hoff, vad jobbigt!
menmen, kl börjar bli mkt, måste sååva.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0