tema

skolan idag var lugn, iaf för mig som ska försova mig igen.
Jag kom till skolan kl.10 iigen. kanske för att vi jobbat till halv 12 igår på bageriet.
de var endast typ 800 bakelser. ååh, jag trodde jag skulle drunkna i dom.
och på de var de typ 1600 semlor också. visstvisst, vi klarade de iaf.
aja, iaf har de vart lungt idag. har bara typ gått omkring hela dan.
sen såg vi en film, om andra världskriget. urscha. den var ganska hemsk.
menmen, så var de iaf. kom ganska nyss hem, eller så känns det iaf.
vi skulle egentligen ha en massa lekar idag också, bara för att få uppleva lite barnminnen osv.
haha, de hade ju vart roligt. men vi tittade film i nästan 3 timmar istället.
träsmak!

Ikväll, så hoppas jag att de skulle råka hända nått nånstans. För hemma tänker jag Inte sitta. nejnej!
HELG! va skönt. tänkte inte på de före. veckan har gått så foort.
haha, och snart är de lov, dåå ska vi till stugan hönni, ojoj. de är verkligen livet om nått. Pappa sa att vi hade kunna fara till fjällen om de blir fint väder.
de finns inget härligare än att vara i stugan.
menmenmenmen, finns inte mkt mer att skriva. eller de finns, men jag orkar inte.
roliga saker man vart med om, de kan man ju ändå inte beskriva för ingen annan känner ju ändå likadant.
Bara en sak: kan jag få en snus av dig Minna?
Jag bara tittar på henne som om hon vore dum eller nått, haha ni skulle se hur FULT de är.
jag kan tyvärr inte skriva mer hit eftersom de kanske är lite elakt.
Inte för att jag tror att de skulle kunna hända att den personen läser just Min blogg. men för säkerhetsskull :D

Förresten så har jag lite bilder från bageriet, haha .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0