svenska A-del

Moi, har kommit från bageriet för ett tag sen.
de blev 5,5 timmar idag ;s
erika och anna kom dit och bara var, typ 10 sek. så bad jag dom bara fara och köpa snus till mig.
eller joel skulle, iaf så blev de feeel ;s Grov portion. inte vidare gott måste jag bara säga.
har gjort nationellt prov i svenska idag också, urs.
fast jag tror att de gick bra iaf.
svarade på alla frågorna iaf :)
filip kasta en semla rakt i huvudet på mig, så jag har helt fettigt och kladdigt hår.
menmen, de går jag ta itu med imorgon på morgonen.
enligt han var de menat att den skulle hamna i en papperskorg som han trodde var bakom mig.
men vad han säger behöver ju inte alltid vara rätt!?
fick vg i en bilduppgift också som jag gjorde på en halvtimme :) ganska coolt ändå.
trodde jag knappt skulle få g, menmen. ibland har man tur iaf.
skolan idag var iaf ganska lugn, bara provet som man blev lite kallsvettig över.
de blir jag alltid när jag har prov.
har ett so prov också på fredag.
men jag tar de som de kommer :)
menmen, jag har redan nått på 2500 i bageriet, och de är 4:e alltså ännu typ 12 dagar kvar att jobba. kommer att bli vääääädigt rik den här månaden ;b ska börja köpa lite sommarkläder också, eftersom ja kommer att jóbba i början av sommaren (hoppas jag) så är de kanske bäst att börja lite i sänder ;b
men jag booorde sova, fick värsta paniken imorse. vaknade av att jag fick ett sms, så jag bara flög upp och rabblade nått om att jag kommer försent, klockan var då 10 över 8 och jag skulle ännu duscha, men ändå kom jag bara 7 min försent. hade typ blött hår när jag for :D haha men de kan inte skada alla gånger.
men imorgon ska jag inte behöva stressa tycker jag, så Godnatt allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0