söndag

hoff, söndag igen. de finns inge värre dagar.
hela dan har bara vart en seg dag.
har läst ut en bok och vart till macken idag ENDAST!
ellerokej. har ätit också. kyckling och ris.
jag orkar inte med skola, de är så otroligt jobbigt.
så har jag börja hosta igen.
de bara kittlar i halsen hela tiden.
har vaknat vid 12 idag, mamma kom inspringande och sa att jag hade telefon.
men så vare inte, de var till william.
kl är bara 7 och jag är redan trött.
kanske borde börja göra färdigt lite grejer i engelskan.
de är skönt att få bort de.
igår var de rätt så roligt, har vart hos mirjam och josef i livvi.
dom hade u-samling där.
så spela vi stress och skii-bo.
jag orkar inte skriva mera, eller egentligen borde jag göra de eftersom jag inte har nått bättre för mig.
snöstorm också, kommer skit mkt snö.




lite bilder från då vi var med skotrarna.


nog för att jag har några på pixbox redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0