sol

hart vart i gällivare idag. vakande 10 över 7 och for och duscha. fick lite brottomt sen, kl var 20 i 8 när jag kom därifrån :P
vi skulle åka 8 idag .
iaf, kanske inte behöver ha den här tandställningen länge till, hon sa idag att där upp skulle de bara bli liiiite jämnare. sen är de klarrt!
skönt!
ska dit 1 april igen. vi åt på husmans, världens godaste mat.
sen så for vi till lindex och de bara, köpte en present till emelie som fått en pojke i söndags :) alltså de är så gulligt..
-hon gick förra året i skolan, de är så jag känner henne :)
menmen, hoff. jag vart skit irriterad imorse på alla.
först när jag var klar från tandläkarn ringde jag mamma, men så svarade erika. mamma hade glömt mobilen hemma. YES!
ja, så börja jag promenera mot stan. tänkte bara fara och titta. tänkte inte på att de var ganska kallt och långt.
iaf ringde jag till pappa och sa om han kunde ringa sjukhuset och be att få prata med mamma. men de går ju såklart inte, så ´när han fråga vart jag var, så jaa. jag ahde ju som ingen aning om var jag var riktigt, bara att jag var päväg in till stan :D
så sa han bara, GÅ tillbaka till tandläkarn och sen rakt framdärifrån och gå till våran bil och vänta, mamma är där.
ahaja, jag hade precis promenerat minst 3 km och de var ISKALLT!
visst utan att gnälla promenerade jag tillbaka.
visstvisst, sen hitta jag inte mammas bil. så jag gick in till vänt hallen i tandläkarn och vänta. så var de ju iskallt och de ute. och så kommer en kärring och öppnar dörrarna med den där knappen som man brukar trycka på så att dom är öppet ett tag. lite jag ahde kust att springa efter henne och göra krokben eller nått. jag höll ju redan innan på att frysa ihjäl.
ska nog faara och jååbba nu. hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0