skolan

Hejhej, sitter i skolan och bara filosoferar :)
har egentligen No , men lärarna och några sitter och tittar på skidor.
Har vart i macken nyss med joel och anna.
Han köpte snus bara och sen for vi tbx.
egentligen får jag verkligen inte sitta här, men de känns inte som att man behöver jobba eftersom att dom andra tittar skidor ;b
Jag har gjort ett muntligt matte prov idag. nationella. Ursch. riktigt jobbigt, så vi jobbade över rasten.
så jag får sluta.. NUU :) yihoo. de visste jag knappt. men jag ska bara skriva färdigt.
imorgon blire nog pajala, ska ringa tandläkarn och be dom stoppa in en järntråd som bara skär mig i kinden ;s
aja, annars ska jag iaf fara och klippa mig.

igår var vi i slalombacken, de var grymt kul. :)
Jooo, på måndag åker vi till pullinki eller hur man nu stavar de :)
med KGIF, Frida ska också med. Vakul hönni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0