sjuk igen? :o

varför ska de bli så mkt på engång? har börjat bli sjuk igen ;s
har nog feber eller liknande. de börjar svalna lite nu, men jag är fortfarande yr.
hostar gör jag också, värre än förra gången, och jag som ska till gällivare imorgon´. (tandläkarn)
får väl försöka att inte hosta dom i ansiktet.
hoff, den här skoldagen har vart minst sagt HEMSK!
har vart så yr hela dan, vaknade halv 8, for och duscha och gjorde mig färdig för skolan,
så märkte jag att jag kanske har feber. hade så otroligt ont i huvudet och det kändes som attt jag skulle spy.
visstvisst, tog en alvedon och for och vila, sen for jag till skolan till 10 rasten istället.
och juste, de har börjat en ny idag, de kommer bara fler och fler elever hela tiden :) kul!
aja, men visst. fick fara hem igen efter lunch. jag pallade inte att vara i skolan, bara hängde hela dan .
såklart att man inte kan göra prov när man har feber. ändå försökte jag, men de blev inget av de.
sen när jag kom hem så for jag och vila igen, elwa hade också fått feber . så jag legade och vila med henne i mitt rum.
jaa, men iaf. så finns de så fula ungar i den där skolan, alltså jag är så OTROlIGt less på dom.
alltid när man går förbi så säger dom "parfymis" och håller för näsan. dom är ju inte gamla men man blir ändå otroligt less eftersom de inte bara är en eller två gånger utan dom har hållt på säkert i ett år.
så idag när jag gick förbi dom så skrek nån av dom ba: PARFYMIS till mig och så höll alla för näsan.
DÅ fick jag nog, så sa jag till en av dom, alltså håller inte ni käften så far jag till rektorn med er. fast jag ångrar att jag iknte tröck upp dom mot väggen med knytnäven framför ansiktet på dom. LÄTT jag hade kunna.
och ännu när jag redan var på så dåligt humör så kommer såna cp:n och förstör ännu mer.

ska gå ner. heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0