Pajala

har vart i pajala idag, vaknade strax efter halv 9 och åkte halv 11 :)
var först hos päivi och klippte mig. Blev nöjd faktiskt.
hon toppade mest. klippte lite kortare uppklippt.
men, jag blev nöjd iaf.
köpte en bra hårspray också :) den luktar hallonsoda. Gott! :)
men, ska snart bjuda alice och fanny på bad i badhuset här.
är barnvakt så de undelättar ju lite om man skickar dom dit ;b
var i pajala skola också, känns rätt så sjukt ibland att fara dit, fast jag gått där i över ett år :)
menmen, Fatta vad skönt med helg.
ska kanske fara till luleå imorgon, hade behöva lite nya kläder.
men de får jag se, ifall nån hänger med. har ingen lust att fara själv.
lite jobbigt.
kanske erika följer med, måste fråga.
Hon fyller 18 på lördag, så jag måste hitta nån bra present. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0