nationella prov

tja!

har kommit från skolan för ungefär 1 timme sen :)
urs, de har vart fullt upp hela dagen.
första timmen så gjorde vi våran engelska redovisning.
de är verkligen nått jag hatar, redovisningar.
men nog gick de väl bra iaf, inte för att jag tränat nått på de dära. menmen..

nästan tomt hus, underbart skönt. Pappa,Filip,Fanny,Alice och Emelia är i kuttis :)
så de är bara jag,erika,william och joel hemma ;b

imorgon är de nationelltprov också i svenska, men de är ju rätt så enkelt.
iaf verkar de som de.
ursch, jag är ju helt STÖRD! jag har ätit godis, och så höll jag mej i en månad. alltid en början.
menmen, jag ska väl hålla så att jag bara får ta av andra, inte köpa själv.
så nog kanske jag klarar de iaf.
då slösar jag iaf inte mkt pengar.
men nog för att mina pengar ändå snart är slut ;s
har bara nått på 1000 kvar. jag vet inte var allt tar vägen?
dom kanske bara flyger iväg.
men jag kan iaf skylla på att jag betalat till william lite osv.
men nu börjar jag få träsmak, så jag borde dra härifrån och fort!

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0