Måndag

äntligen måndag eller nått?
nej, ursch! den dagen längtar nog ingen till.
ska inte fara till skolan, har haft sån yrsel hela morgonen.
och så när jag drack vatten blev jag helt yr och var tvungen att gå och lägga mig igen.
och jag som vaknade extra tidigt för att hinna duscha och allt.
aja, smällen man får ta helt enkelt.
Emelia har fått magsjuka också, de verkar aldrig försvinna den där magsjukan:s
hoppas bara att inte jag också får de. skulle vart lite tragiskt.
precis nu när man måste jobba, då menar jag också Måste.
Eftersom de är vääldigt mkt semlor idag.
jag drömde nå så otroligt härlig dröm, Fast den blev lite småläbbig efter ett tag.

yihooo, på onsdag får jag ca.4500 kr ;) Häääääärrliigt!
kommer säkert få mera i mars månad, eftersom när vi jobbar blir de typ alltid 5 timmar eller mer, eller lite mindre :)
men ändå, ifall man jobbar i princip varje dag, så blir de ju rätt mkt efter ett tag ;b

jag fattar inte, Filip har åkt med andreas då han kört med bagarbilen och delat ut till olika affärer i olika städer/byar.
Dom kom hem kl.7 imorse. alltså har dom kört hela natten, han börja nångång vid 10 eller nått.
och filip gick precis till skolan, han har alltså sovit i 1,5 timme.
Jag hade aldrig fart till skolan om jag sovit så lite, neevahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0