korpis

jag hatar att komma på rubriker tyvärr. de blir aldrig rätt. 
menmen, iaf var de ínte länge u-samling idag. vid 11 var alla redan borta. 
de var hos mommo . har tittat klart en film som jag började med idag tidigare på dan. 
"som man bäddar.." heter den. 
iaf, nu är jag rätt så trött, fast jag sovit länge inatt. fast de kanske beror på att jag vart barnvakt idag också. 
fast, köper man Godis,Chips, och dricka så är dom lugn hela dan :D 
menmen, ska nog fara och sova snart, har tittat igenom en massa bilder på pixbox :) kul! 
haha, jag och isak har hållt på skriva från varandras telefoner en massa till alla . 
jag lyckades nästan få ihop han med en tjej. eller okej, dom blev de. men jag vet inte nu efter att han skrivit att de var jag som skrivit de. aja, saksamma. 
han höll ju på att fula sej till en massa från min mobil såatt. 
men, nu ska jag gå och sova tror jag . eller de kommer ändå inte att bli så förrän om nån timme eller så, eftersom jag läser nått varje dag innan jag somnar i säkert en timme :P men iaf, här tänker jag inte hänga mer. 
godnatt och hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0