INTE en god morgon

hoff, jag är helt slut.
vaknade av att Fanny kom in i rummet och sa att alice och emelia
gjort cocosbollar i köket och att de såg ut som de gjorde. De går inte att beskriva hur less jag är.
jag ger jag sitter upp i vindan vid datorn, och så kommer fanny upp.
jag: kan du gå ner, jag orkar inte!
Fanny: varför är du så arg på mig? jag har inte ens gjort nått.
jag:För ni tre kan aldrig vara tyst, de finns inte en lugn stund i de här huset nångång.
ungefär så låter de hela tiden.
måste jobba idag också.
säkert skit mkt SEMLOR!! ursch.
mamma ska köpa snus åt mig, jag tänker inte alls sluta! nej.
ursursursursursurs. jag orkar inte vara hemma längre.
ungarna typ hakar upp sig hela tiden på sån där STÖRANDE ljud som man bara blir helt STÖRD av.
ååååh, de går inte att beskriva hur irriterad och less jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0