fuldag i bageriet

har gjort mkt efter att jag skrev sist :P
vart ute och åkt skoter med anna,
våran skoter måste man tjuvkoppla när inte pappa är hemma.
inget han tycker om, men aja. de får han inte veta kanske :)
sen, så jaa. vi var upp till slalombacken och till macken.
köpte lite godis som vanligt.
sen så efter ett tag for jag och anna hem till mig och så såg jag att joel var hemma.
så han startade våran skoter till mig, men då fanns de ingen bensin så jag kunde inte köra iaf ;s
iaf, for till bageriet sen. gjorde semlor´och bakelser sen så fulat sig lite.
Anna med sin rööööv. iaf, så börja vi snacka allt på engelska till varandra :P
ganska kul :) hahah. litte skRATT.
nu ska jag vara vaken läängre än 11, för imorgon ska jag till Pajala med Anna och Marie.
Ska fara och klippa mig iaf, som jag skrev tidigare. Vaskönt!
sen så på imorgon kväll vi kanske åker till luleå.
så sover vi över i annas lägenhet och är på stan på fredaG :)  kul!
Som sagt ska vi till pullinki också på måndag. alltså jag längtar sjukt mkt :)
jaa, nu har jag inte mkt att skriva nåmer.
ska kika runt på andras bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0