ett tag sen..

ojoj, har inte kommit på att skriva här på ett tag.
eller har jobbat så mkt så jag har inte hunnit direkt.
har faktiskt jobbat hela veckan, alltså varje dag. på söndag också ;s
ganska jobbigt faktiskt.
menmen, på måndag blir de mkt.
dom sa att de skulle vara över 7000 semlor.
men, de klarar vi. LÄTT!

igår var de ganska roligt faktiskt. både i skolan och på kvällen.
i skolan så hade vi lekar sista timmen. eller vi hann bara med en.
men, de var iaf svin jobbigt när jag försökte förklara reglerna för 6:an,7:an, 8:an och 9:an.
alla typ bara sprang omkring och HOFF.
direkt när jag försökte förklara så börja nån och säga att dom inte fattar osv,
liiitte irriterande.
menmen, de gick bra tillslut ;)

på kvällen var ungdomarna hos kristina, de var faktiskt roligt :)
Egentligen borde jag ha svin mkt att skriva, men jag kommer inte på nått.

Eller jo, i torsdags så hade vi muntliga nationella, OTROLIGT jobbigt.
jamena, Gruppena. ursch. jag visste inte vad jag skulle göra.
man ska ju som diskutera i grupp. och vi är ju inte så jätte många i våran klass.
så de blev bara 2 och 2 i varje grupp.
så jag fick vara med en som de går att diskutera så där sviiin mkt med. Härrligt!
de var nära att jag for ut därifrån flera gånger. för direkt jag fråga nått så sa han bara: ja vet inte..
nänä, okej. men iaf hade hon kunna lägga mej i en egen grupp.
kändes sjuk irriterande att sitta och diskutera med sig själv
aja, Enni och Elva är här också :)
otroligt gulliga ungar.

jag har rätt så mkt läxor nu, men de klarar jag noog.
har ett arbete i no, om astronomi. de skulle vart klart igår.
men jag hann inte färdigt.
tror inte att nån gjorde de.
men anders "läraren" sa att den tjugonde är de bra om de är färdigt.
för efter de ska vi börja med annat.
men, vi hade bara typ 2 veckor på oss.
men hoff, orkar inte skriva mer. ska äta.
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0