Torsdag

Jobbig dag idag, faktiskt. Efter idrotten så vart jag skiit trött, hade kunna somna var som helst. inte långt ifrån att jag gjorde de i bibblan.
Åkte iaf hem med jonathan typ en halvtimme innan jag sluta, orkade inte åka buss i en timme när man kunde komma hem på en halv timme ;b

Missade matten idag för att bagarbilen inte startade så vi kom typ en timme senare till pajala :b meeen, de vart lugnt för min lärare också såå ;)
Idrotten var gryymt rolig egentligen, vi hade innebandy. sooooou najs!

Har vart och jobbat idag också, i bara 1 ½ timme ;) gjorde bara 8 tårtor och 8 stubbar :D
Sen så drog mamma till kiruna så jag ska vara barnvakt nu över natten bara. hon kommer hem typ då barnen slutat skolan/ fritids.

Men iiiiaf, jag skulle väääääldigt gärna vela fara till jeppis den här helgen. HELT SJUKT!
de är en sån där typisk helg då iingen far till jeppis. man får ju som damp å sånt skiit.
Jag ska snart börja sova och drömma om bebban heeeela natten ;) <3<3

Godnaaaattt ;)
Jag älskar diiiiig bebbaan <3<3<3 :-*


tahahaha, hittade här en vääääääldigt gammal bild. typ från sommaren ;) kuuuul! ;D



inte skraaatta. har mammas pyamas på miig :D hahahahah skiiit ful!!

godnaaatt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0