såååååå trött

igår kväll var de skiiiit kul, faktiskt ;) gjorde egentligen inte så mycke, men de var ändå roligt ;)
Jag och johanna satt och pratade med bebban och bubba i flera timmar :D rätt så kul.
men vi var emellanåt till tre sågar, så for vi och rökte med Anna och Jocke där. Sen for vi in och titta vad erika och dom gjorde sen så for vi hem igen och fortsatte att prata med bebban ;D
sen så for johanna hem, och bubba så jag och bebban pratade liite med varandra ;)
sen så for vi och "sov" fast jag la på en film och somnade först vid 5 ;D Och så vaknade jag vid 9-10. såååå otroligt jobbigt. Fanny sa att hon hade så hiiimla ont i benen och grät som ett litet barn, sen så börja hon springa igen.
alltså heelt sjukt vad less jag är på barn, jag tror de kommer ta lääänge innan jag slutar vara det.
Eller inte barn, men på mina syskon.

Idag ska jag inte göra n å t t ! ska vänta tills mamma kommer hem, hon kommer nog snart. sen ska jag fortsätta sova, kommer aldrig orka med skolan annarsssss.

Pooosssaaaar! JAAAG LÄNGTAR TILL TORSDAG!!!! ;D;D;D;D;D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0