Lördaaag

Oooom jag har vart aktiv idag, joodå.
vaknade nångång vid 11 trooor jag, sen vid halv 12 så for jag och erika till Andreas och Carina och satt där ett tag.
Senså tog vi med Elwa och Enny till julmarknad och på "hund utvisning" hahahaha de var en liten tjej som sa de åt mig på julmarknaden. de lät som att dom skulle utvisa hundar däär men ickke:D

igår kväll så var jag ,erika och johanna på skaburbian. sen for vi till linno och sen så till tre sågar.
Typ 80 åringar där bara ;D hahahah a
sen så for jag till johanna och titta film,sen for jag hem och soooov ;) roligt värre.
men de var faktiskt en ganska händelserik kväll för att vara här i korpis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0