:)

Nuuså :b

den här helgen var rätt så rolig egentligen, om man tänker sådär att man var i korpis åde :b
på fredag kväll så var jag med johanna först och vi titta en film bara, dålig!
Sen så for jag och sov vid 2 ungefär, sen så vid 4 kom erika och väckte mig, så tvinga hon mig att följa med och åka bil med några.
såå jag flög upp efter lite om och men, eller efter att dom kommit in i mitt rum allihopoch skutta i min säng :D
så fick jag köra bil och allt :D de var såå kul! ångrar verkligen iinte att jag for upp kl 4 :D
Sen så vid halv 6 först så kom vi hem, men jag vart skiit pigg och kunde inte somna om, så jag somnade först efter 6 :D

Lördagen var ju som den var också, vi var hos linno med erika. jag och johanna alltså :b
de var rätt så kul, sådär mittimellan. men nog dög de, sen for vi och åkte bil bara :)
sen for vi heem och sov, eller kanske inte direkt men nästan.

jag ska skriiva hur långt som helst så bebban har nått att göra :D

nu är de ju jullov om man sääger så, härligt :) sugen på cigg är jag också, har inte rökt sen söndag vid 1 tiden :) 
ojj, duktigt eller nått. men då har jag ju haft snus igår. fast Lös :o

Jul är de ju också snart, som bara 2 dagar kvar eller nått, de känns som att de är ca. en månad kvar. 
menmeeen, undraa om man får nå julklappar? nääääääj, de tror inte jag. har ju inte ens vart snäll de här året :'( 
men nog kanske han tänkte på mig ändå :) lyxigt.

nu orkar jag ju knappt skriva mer. uurs de är ju tråkigt att skriva blogg, man blir som så hiimla less.
men annaaars sååå. joooo jojojojoojojojo
Ska fara å köpa lite karkkkiii idag, de var typ 17 år sen sist. föressten, hur många dagar är de kvar tills minna fyller 17? ;D iinte många!
jooo, såå att jo så eeere :P

men nu ska jag gå och pussa elii :) måste bara, svårt att hålla emot åsådär :D
sen ska jag springa in i duschen, eller jaaa. inte riktigt. men typ näästan åde :D
sen ska jag ut och skutta i snön, de är sjukt mycke snö här nu, igår kom de typ 3 meter till, plus att vi hade 7 före.
jaa, nån som är avundsjuk eller? joo. jag vet att en iaf är ;D men juuul jul strålande juul......
mamma och pappa har köpt en ny bil och allt, hahahahaha en minibuss. skääämmigt.
men tur att vi har kvar våran passat iaf :D
nu ska jag dra, hejjpppaa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0