turkar, nejtack! >:@

vaknade vid sju idag. eller lite över, hade väldigt svårt för att komma upp ;/
aja, for till duschen och stod där säkert i en kvart :D
sen så var de bara att rusa. hade tid hos läkaren halv 9, i pajala. så vi var tvungen att åka redan före 8.
Helt onödigt att jag for dit, urs då.
När man pratar med en läkare så ska han/hon väl ändå förstå vad man säger.
men nej, den här snubben trodde helt seriöst att jag bara snackade skit.
en utlänning, han förstod ju inte ens vad jag sa.
jaa, till pajala vårdcentral dröjer de lääänge innan jag far dit igen.
dom sitter seriöst bara och slappar hela dagarna, och när telefonen ringer i växeln så svär han till telefonen. hah, ska man vara läkare och dessutom få flera tusen i månaden så ska man väl ändå kunna sköta sitt jobb.
ajaa, jag hade kunna skriva flera A4 papper om den där vårdcentralen. ÅHHHH!

skit i de nu ;)

saknar bebbaaan <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0